De Wever Thuis

Thuiszorg

Dr. Eijgenraamstraat 3 5042 SE Tilburg
Deze locatie is onderdeel van De Wever

Waardering van De Wever Thuis - Tilburg op 12 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de man - overig

Ik zou "De Wever," tot op heden, zonder meer aanbevelen, het is een kleine organnisatie met korte lijnen en dat werkt het prettigst. De medewerkers gaan heel goed met mijn vader om. Hij vindt het leuk dat ze bij hem komen en ze hebben veel plezier met elkaar, er is er dan ook geen een die hier niet met plezier komt. Ze zijn alert, houden mijn vader goed ik de gaten en geven aan wanneer er bijvoorbeeld: een dokter gebeld moet worden of dat we beter bepaalde hulpmiddelen kunnen aanschaffen. Ook houden ze rekening met mijn vaders omstandigheden. Soms komt er een stagiaire, maar deze wordt altijd begeleid door een van de vaste medewerkers. Ook over de ingehuurde krachten, die af en toe bij springen, ben ik tevreden. Als ze binnenkomen kijken ze eerst in de map en schrijven later daar zelf ook hun bevindingen in. Maar over het algemeen krijgen we de dames van het vaste team van "De Wever" zelf.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever Thuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.