Waardering van De ZorgZaak, regio Assen - Assen op 12 februari 2019

3.0
  • Beroerte

Klachten afhandeling is beneden aller peil, men zegt bij de Zorgzaak dat de klacht is afgehandeld terwijl dat niet zo is. Zelfs de directrice wil niet eens een gesprek voeren over de afhandeling van de klacht. En als zoon van mijn moeder werd ik van de vreselijkste motieven (die ik hier niet ga benoemen) beschuldigd. Maar daar komt nog hoogst waarschijnlijk een vervolg op.Ik spreek de waardering uit voor 1 medewerkster van de Zorgzaak die mij hielp met mijn privésituatie.

Reactie van/namens Thuiszorg De ZorgZaak, regio Assen - Assen

geplaatst op 12 februari 2019

Alle binnenkomende klachten worden bij de ZorgZaak behandeld in overeenstemming met het klachtenreglement zoals ook is aangegeven op onze website: https://www.zorgzaak.nl/contactformulier/klachtenprocedure

Verder kunnen we op deze plaats uiteraard verder niet inhoudelijk ingaan op deze beoordeling.

Bent u of werkt u voor De ZorgZaak, regio Assen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.