Dignis, Zorg Thuis Drenthe

Thuiszorg

Postbus 8089 9702 KB Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Zorg Thuis Drenthe - Groningen op 6 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Oogaandoeningen

Ik kan goed met de medewerkers opschieten. Ze zijn altijd vriendelijk en ze maken even een praatje. Dat vind ik fijn. Ze komen in de ochtend rond acht uur mijn medicijnen brengen. Ze vragen hoe het met mij gaat en of ik goed geslapen heb. De laatste tijd krijg ik de zorg van veel wisselende medewerkers en dat vind ik niet prettig. Ik ben aan de vaste mensen gewend en deze mensen weten hoe ik ben. Dit veel wisselen komt door ziekte en verlof. Het is wel de bedoeling dat het weer meer vast wordt.

Reactie van/namens Lentis Informatieservice

Dank voor uw waardering. Voor de hulp door diverse medewerkers hebben we aandacht. Als u daarover ideeën hebt, horen we ze graag. U kunt dan contact opnemen met de teamleider

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Zorg Thuis Drenthe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.