Dignis, Zorg Thuis Drenthe

Thuiszorg

Postbus 8089 9702 KB Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Zorg Thuis Drenthe - Groningen op 6 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze komen rond een bepaald tijdstip om de steunkousen aan te trekken. Dit verloopt prima op tijd. Er zijn altijd calamiteiten, waardoor ze te laat zijn. Maar hier heb ik wel begrip voor. Ik vind het prima, hoe zij de zorg verlenen. De één doet het anders, dan de ander. Ik had laatst een wondje aan mijn been. Hier hebben ze een pleister opgeplakt. Maar het hielp niet, omdat ik bloedverdunners gebruik. De volgende keer kreeg ik meteen van ze te horen om naar de huisarts te gaan. Ik heb een poos gehad, dat ik altijd beroerd en misselijk was na het innemen van de medicijnen. Toen hebben ze mij geadviseerd naar de dokter te gaan. Ik heb momenteel verschillende medewerkers. Maar ik vind dit prima, omdat ze altijd netjes, beleefd en geïnteresseerd zijn. Ze vragen namelijk altijd netjes, hoe het met mij gaat.

Reactie van/namens Lentis Informatieservice

Dank voor uw waardering

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Zorg Thuis Drenthe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.