Dignis, Zorg Thuis Groningen

Thuiszorg

Postbus 8089 9702 KB Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Zorg Thuis Groningen - Groningen op 3 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Af en toe komen de medewerkers te laat en dat is vind ik heel vervelend, want mijn moeder heeft insuline nodig. Ze krijgt de zorg bij het insuline spuiten, uit bed halen, naar bed brengen, douchen en medicijn gebruik. De medewerkers hebben aandacht voor mijn moeder. Er is vaak tijd voor een praatje en ze gaan even bij haar zitten. Ik vind dat zij dat goed doen. De alertheid vind ik wisselend. Sommige medewerkers kijken goed naar haar. Ze constateren bijvoorbeeld een apart plekje op haar huid en geven hier aandacht aan. De zorg wordt verleend door een vaste groep en een aantal wisselende medewerkers en dat vind mijn moeder wel prettig. Ze houdt van vastigheid.

Reactie van/namens Thuiszorg Dignis, Zorg Thuis Groningen - Groningen

Bedankt voor uw reactie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Zorg Thuis Groningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.