Dignis, Zorg Thuis Groningen

Thuiszorg

Postbus 8089 9702 KB Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Zorg Thuis Groningen - Groningen op 4 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Door omstandigheden komen de verzorgers soms iets later, maar dat gebeurd weleens in de zorg. Ik heb geen klachten over de omgang. De ene keer maken ze een praatje met mij en de andere keer hebben ze daar geen tijd voor. Daar heb ik wel begrip voor, want ik ben niet de enige die ze moeten helpen. De verzorgers trekken mijn kousen aan en uit en dat gaat prima. Ze vragen elke keer naar mijn gezondheid. Als het niet goed met mij gaat maken ze even een babbeltje om te kijken wat er aan de hand is. Dat vind ik heel fijn. Ik vind het fijn dat ik vaak wel dezelfde medewerkers heb, zowel in de ochtend als in avond. Ik heb geen klachten over de thuiszorg.

Reactie van/namens Thuiszorg Dignis, Zorg Thuis Groningen - Groningen

Goed om te horen dat u tevreden bent over de zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Zorg Thuis Groningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.