Dignis, Zorg Thuis Groningen

Thuiszorg

Postbus 8089 9702 KB Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Zorg Thuis Groningen - Groningen op 4 april 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben er zeer tevreden over. Ze zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Ze helpen ons goed en zijn beleefd. Ik krijg verschillende medewerkers, aan de ene kant is dat niet zo leuk, maar aan de andere kant heb ik tot nu toe hele aardige en attente mensen gehad. Ik heb zelfs een keer een man gehad en ik vond dat geen probleem. Ze maken na het douche keurig de vloer droog en letten ook op mijn veiligheid zodat ik niet uitglij. Het is een geruststelling dat ze bij ons komen. Ze vragen altijd hoe het met mij gaat.

Reactie van/namens Thuiszorg Dignis, Zorg Thuis Groningen - Groningen

Bedankt voor uw reactie. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Zorg Thuis Groningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.