Waardering van Dignis, Zorg Thuis Groningen - Groningen op 25 mei 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

Ik ben zeer tevreden over de thuiszorg. Ik heb vertrouwen in hun deskundigheid. Uiteraard komen er ook weleens stagiaires, maar dit wordt altijd netjes aangegeven. Ze komen ook altijd met begeleiding. De verzorgers komen altijd op de afgesproken tijd en ze komen afspraken altijd na. De verzorgers staan altijd voor mij klaar. Ze vragen altijd aan mij of ze nog iets voor me kunnen doen. Ze houden mij goed in de gaten. Als ik aangeef bij de verzorgers, dat ik lichamelijke klachten heb, dan kijken en denken ze met mij mee of het nodig is om een afspraak met de huisarts te maken. Ik heb helemaal geen klachten. De verzorgers komen hier vrolijk binnen en gaan ook weer vrolijk weg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Zorg Thuis Groningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.