Waardering van Euser Care, specialistische en palliatieve zorg - Leiden op 20 februari 2021

De 2 dames van Euser Care hebben mijn moeder heel professioneel en liefdevol verzorgt. Daarnaast was er heel veel aandacht en begeleiding voor mijn vader en de rest van het gezin. Zij hebben ons bij de hand genomen en supergoed begeleid in deze laatste levensfase. Zij stapte in waar nodig, maar gaven ons ook veel de ruimte om dingen zelf te doen. En gaven begeleiding/hulp waar nodig. Elke stap/fase werd besproken en heel goed uitgelegd. Het was voor ons als familie heel erg fijn dat deze 2 zeer professionele en vakbekwame vrouwen op ons pad zijn gekomen. Zij hebben ons veel zorg uit handen genomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Euser Care, specialistische en palliatieve zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.