Evean Zorg Thuis Heerhugowaard/Graft- De Rijp

Thuiszorg

Van Hellemondtstraat 7 2 1701 ER Heerhugowaard
Deze locatie is onderdeel van Evean

Waardering van Evean Zorg Thuis Heerhugowaard/Graft- De Rijp - Heerhugowaard op 30 april 2019

Herkennen veranderingen

Vast team

Kanker

De wijze waarop zij mij hebben geholpen en hun kundigheid, niet te vergeten het geduld en het inpraten van moed hebben mij heel erg geholpen en goed gedaan! Op dit moment krijg ik verzorging van Astrid Witte de wijkverpleegkundige en ik geef haar ook een “Dikke” 10 zoals zij zeer deskundig mijn “buikkatheter” wisselt. Advies geven en een luisterend oor, Top!

Reactie van/namens Thuiszorg Evean Zorg Thuis Heerhugowaard/Graft- De Rijp - Heerhugowaard

Dat is waar we het voor doen. Fijn te horen dat U van ons (en met name Astrid lees ik) de ondersteuning heeft gekregen die u op dat moment nodig had. Sterkte met uw herstel en dank voor uw waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Evean Zorg Thuis Heerhugowaard/Graft- De Rijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.