Waardering van Evean Zorg Thuis - Heiloo, Castricum, Akersloot, Limmen - Heiloo op 12 december 2019

• Kanker

Wat een geweldig team 5 Heiloo onderleiding van een prima teamleidster. Alle aandacht gekregen een luisterend oor en zeer deskundig. Ook in de periode dat ik wat depresief werd , bleef men geduldig en nam men alle tijd voor mij. Ook de wondpoli heeft goed werk geleverd door meteen contact op te nemen met ziekenhuis. Lieve mensen bedankt voor jullie steun en deskundigheid.

Reactie van/namens Thuiszorg Evean Zorg Thuis - Heiloo, Castricum, Akersloot, Limmen - Heiloo

Dank u voor dit mooie cijfer aan onze medewerkers. Dit is waar wij voor staan, onze cliënten goede en deskundige zorg verlenen.

P Romeijn, Team Manager.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Evean Zorg Thuis - Heiloo, Castricum, Akersloot, Limmen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.