Waardering van Evita Zorg - Den Haag op 18 februari 2019

• Dementie

Evita is een heel plezierig  kleinschalige organisatie voor thuis zorg. Het in teek gesprek  wordt heel zorgvuldig gehouden. Er wordt rekening gehouden met de wens van de te verzorgen patient. Wij waren bijzonder tevreden met de manier waarop een team om de te verzorgende met heel veel zorg werd samen gesteld. Er werd net zolang gezocht zodat het van beide kanten klikte. Overleg onderling liep heel goed en als er veranderingen plaats vonden werd ik als mantelzorger gelijk op de hoogte gesteld en werd het probleem direct aangepast. Het vinden van het juiste team koste soms wel wat tijd maar met een beetje geduld was het resultaat zeer naar tevredenheid. Wat mij betreft is het een echte aanrader.

Reactie van/namens Thuiszorg Evita Zorg - Den Haag

geplaatst op 18 februari 2019

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Fijn om te lezen dat u zo tevreden was over Evita Zorg.

Bent u of werkt u voor Evita Zorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.