Waardering van Evita Zorg - Den Haag op 16 september 2019

6.4
  • Dementie

Zorgverleensters verlenen over het algemeen zorg die volstaat.Slechte planning zorgt voor wisselende zorgverleners, afwijkende bezoektijden en minder zorgtijd dan van tevoren is afgesproken. Daarnaast zorgt dit voor stress en gehaast gedrag bij de verzorgsters.Vind het erg vreemd dat in een begeleidend schrijven van een aangekondigd tevredenheidsonderzoek (enquête voor zorgkaart.nl) Evita aangeeft dat wanneer men tevreden is men een 9 of 10 moet geven, omdat een 7 of 8 als neutraal wordt gezien?! Dit lijkt me beïnvloeding van de ondervraagde cliënt, waardoor een onwerkelijk hoge score wordt verkregen.

Reactie van/namens Thuiszorg Evita Zorg - Den Haag

geplaatst op 16 september 2019

Geachte mevrouw, mijnheer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons te vernemen dat de planning van de zorg niet naar uw tevredenheid is geweest.
Wij zouden graag weten of hier al eerder contact over is gelegd met onze afdeling planning of de klachtenfunctionaris.

Voor wat betreft het begeleidend schrijven bij het nieuwe klanttevredenheidsonderzoek was het zeker niet onze bedoeling om de stem van onze klanten te beïnvloeden. De brief was bedoeld om onze klanten een uitleg te geven over de zogenaamde NPS-methodiek, zodat zij zich beseffen op welke manier hun rapportcijfer binnen deze systematiek geïnterpreteerd wordt.

Directie Evita Zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Evita Zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.