ExtraDochter

0575-845263, 06-42334218

Waardering van ExtraDochter - Zutphen op 20 juni 2018

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik ben helaas enig kind, werk fulltime en woon een uur rijden van mijn moeder vandaan. Mijn moeder is 87. Altijd zelfstandig geweest maar sinds een half jaar gaat haar gezondheid achteruit en heeft ze hulp nodig. Ik kan die onvoldoende bieden en voor een verzorgingstehuis komt ze nog niet in aanmerking (als je dit al zou willen). Ik werd door de buurtzorg gewezen op Extra Dochter. Na een prettige eerste kennismaking met de directeur Er Radstake, was meteen helder dat Extra Dochter een gat in de markt dekte. Meteen was hulp al mogelijk en werd professioneel en snel geregeld. Of het nu om een nachtje slapen gaat, eten koken, een boodschapje, voorlezen of mee naar een ziekenhuis bezoek. Mam wordt op een hele prettige manier ontzorgd, kan gewoon thuis blijven wonen en ook ik word ontzorgd, wat heel fijn is. Klasse is het woord dat ik graag wil gebruiken voor Extra Dochter!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ExtraDochter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.