Waardering van Flexiekids - Alphen aan den Rijn op 20 december 2016 interview

7.2
  • Epilepsie

Ik vind de ene medewerker veel aandacht geven en ik merk dan ook dat de medewerker veel ervaring heeft. Maar soms heeft een medewerker niet zoveel ervaring. Ik heb gemerkt dat wanneer mijn dochter bepaalde gezondheidsklachten heeft, niet iedere medewerker hierop kan inspelen. Mijn dochter krijgt verschillende medewerkers te zien die haar proberen te verzorgen. Ik vind dit niet altijd fijn. Vaak zijn de medewerkers deskundig en nemen de tijd, maar het komt wel eens voor dat een medewerker haastig te werk gaat of het niet weet. Wat ik ook wel eens vervelend vind, is dat ik zelf veel moet bellen naar de organisatie om de gezondheid van mijn dochter aan te kaarten. Ik zou het prettig vinden als de medewerkers mij opbellen en vragen hoe het met de gezondheid van mijn dochter gaat. Checken of bepaalde hulpmiddelen nog nodig zijn. Ik heb weleens als ouder daar zelf op gecontroleerd. Daardoor vind ik dat de alertheid onvoldoende. Verder vind ik dat de medewerkers wel aardig proberen te zijn wanneer zij bij ons thuis komen. En daarnaast komen de medewerkers altijd op tijd en zijn zij altijd bereikbaar. Zelfs in de weekenden wanneer er iets aan de hand is, kan ik een medewerker bellen. De medewerker komt dan ook thuis langs om mijn dochter te checken. Dit vind ik heel erg belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Flexiekids? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.