Waardering van Home Instead Thuisservice Apeldoorn e.o. - Apeldoorn op 20 februari 2021

• N.v.t.

9.5

De zorg die verleend wordt aan onze moeder is werkelijk superfijn, we zijn zeer tevreden en onze moeder heeft een band met de dames die komen, twee verschillende dames die heel fijn zijn en ze zou niet meer zonder deze zorg kunnen, dus chapeau voor deze organisatie en waar ze voor staan

Reactie van/namens Thuiszorg Home Instead Thuisservice Apeldoorn e.o. - Apeldoorn

Namens de betrokken CAREGivers véél dank voor deze mooie feed back. Fijn dat we deze zorg op deze manier kunnen en mogen organiseren. Blij dat we een bijdrage kunnen leveren aan de wens om met eigen regie zoveel mogelijk zelfstandig te blijven.

Hartelijke groet,
Team Home Instead Apeldoorn

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Apeldoorn e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.