Home Instead Thuisservice Apeldoorn e.o.

Thuiszorg

woensdag
donderdag
vrijdag
0:00 - 23:59

Waardering van Home Instead Thuisservice Apeldoorn e.o. - Apeldoorn op 13 mei 2020

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ziekte van Alzheimer

Respect voor de onmacht die een verstorende rol speelt als een echtpaar bovenal privacy wenst en veel moeite heeft met accepteren van begeleiding bij cognitieve beperkingen. Dit noodzakelijk "meebewegen" met onze ouders werd door beide caretakers uitstekend toegepast. Ook als onmacht soms leidde tot boosheid en afweer jegens de caretaker, werd dit met begrip en respect geaccepteerd. Soms werd ook hulp, onmerkbaar voor onze moeder, op de achtergrond gegeven, wat door ons als dochters een enorme steun was. Geen beperkingen wat rooster betreft, alles was mogelijk. Tevens werd het begrip "begeleiding" ruim opgevat, tot en met vergaande hulp bij ADL, daar waar de reguliere thuiszorg niet kon zorgen voor tijdige hulp i.v.m vertrek naar dagbesteding. Een uitkomst die we eerder in het proces hadden willen inschakelen. De warme ondersteuning bij onverwachte uitval van onze mantelzorgende vader, gevolgd door zijn overlijden, hebben wij als dochters hogelijk gewaardeerd.

Reactie van/namens Thuiszorg Home Instead Thuisservice Apeldoorn e.o. - Apeldoorn

Een prachtige waardering voor een moeilijke zorgsituatie, waar het zoeken is naar hulp die daadwerkelijk iets toevoegt. Soms is dat even afstand houden, maar bovenal zoeken naar een goed evenwicht. Qua hulp voor beide partners en met respect en zelfregie waar dat nog kan. Dank!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Apeldoorn e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.