Waardering van Home Instead Thuisservice Haaglanden Zuid & Oost - Rijswijk op 1 januari 2018

9.2
  • Hersenaandoeningen

Home Instead biedt zorg op maat en stelt hiermee de klant voorop. Waar wij dachten dat iets niet mogelijk was kwam Home Instead met de oplossing. Ze denken mee en tonen volop begrip. Heel erg verfrissend in deze tijd. Zij nemen de zorg weg, komen hun afspraken altijd na en reageren snel. Binnen no-time hebben ze je vertrouwen gewonnen en weet je dat ze goed voor je dierbaren zullen zorgen. De care givers waren stuk voor stuk top mensen. Zorgzaam met een luisterend oor die vaak dat extra stapje willen zetten. De groep care givers bestond uit een vast team en zij hebben allen de tijd genomen om zich eerst uitgebreid voor te stellen voordat zij aan de slag gingen. Ik raad deze organisatie zeker aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Haaglanden Zuid & Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.