Waardering van Home Instead Thuisservice Enschede e.o. - Enschede op 1 december 2020

• N.v.t.

9.3
  • Dementie

Dankzij de goede zorgen van Home Instead Enschede heeft mijn moeder met FTD langer thuis kunnen wonen . Zij kreeg 5 dagen in de week hulp op vaste uren van enthousiaste en zorgzame caregivers die haar niet alleen hielpen bij het koken en de dagelijkse klusjes, maar die ook als buddy fungeerden en een grote bijdrage leverden aan een gezellige dag voor haar. Niks was te gek en er is altijd zeer respectvol met haar en met onze wensen omgegaan. Het contact met ons als familie was goed te noemen. Belangrijke zaken werden meteen (telefonisch) gemeld en middels een soort van dagboek werden we gedetailleerd op de hoogte gehouden over het zorgmoment. Wij hebben positieve ervaringen en kunnen Home Instead Enschede van harte aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Enschede e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.