Home Instead Thuisservice Liemers e.o.

Thuiszorg

dinsdag
woensdag
donderdag
0:00 - 23:59

Waardering van Home Instead Thuisservice Liemers e.o. - Duiven op 11 oktober 2021

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Door de zorg van Home Instead kon mijn moeder ontlast worden bij de zorg voor mijn vader en had zij weer even een moment voor zichzelf. Na het eerste kennismakingsgesprek werd er een geschikte caregiver voor mijn vader gezocht. Dit bleek een geweldige match! Iedere vrijdagmiddag was zij er voor een fijn gesprek of een korte wandeling met mijn vader. Hij keek hier iedere week weer naar uit en genoot ervan om verhalen over vroeger te vertellen. Op deze manier heeft mijn vader toch nog een een tijd thuis kunnen wonen.

Reactie van/namens Thuiszorg Home Instead Thuisservice Liemers e.o. - Duiven

Dank voor deze mooie beoordeling. Het matchen is voor ons een belangrijk item bij het inzetten van ondersteuning. In dit geval pakte dit geweldig mooi uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Liemers e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.