Waardering van Home Instead Thuisservice Rotterdam - Rotterdam op 18 oktober 2019

9.3

Alle mantelzorgers van Home Instead zijn bekwaam, begaan en liefdevol. Ze denken ook proactief mee hoe dingen handiger of veiliger kunnen. Zo hebben ze een badmat gekocht tegen vallen en kwamen ze met een badstoel die we mochten gebruiken. Ze schakelen ook de huisarts in wanneer dat nodig is. Home Instead schakelt snel; al een paar dagen na de intake was de hulp ingeroosterd en werd gestart. Toen op een dag onverwachts veel langer hulp nodig was, heeft Home Instead direct geregeld dat er langer mantelzorg geboden kon worden. Deze flexibiliteit was voor ons heel erg fijn en heeft ons geholpen door moeilijke tijden. Kortom professionele, flexibele, zorgzame en fijne mensen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Home Instead Thuisservice Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.