HOZO Zorg Thuis

Thuiszorg

Garbialaan 3 2182 LA Hillegom
Deze locatie is onderdeel van HOZO

Waardering van HOZO Zorg Thuis - Hillegom op 6 maart 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze zijn aardig. De ene is wat spraakzamer dan de ander, maar de zorg is goed. Ik had een keer iets aangegeven en de volgende keer wordt er ook weer naar gevraagd. Ze hoeven van mij niet alles op te schrijven, het is een soort vertrouwensrelatie. Ze vragen ook altijd hoe het met me gaat, ze schenken echt wel aandacht aan mij. Ze hebben nu de wijken veranderd, waardoor ik nu andere mensen van de thuiszorg krijg. Zo zie ik weer wat oude bekenden en dat vind ik wel leuk. Het is voor mij nooit duidelijk hoe laat ze komen, ze kunnen dit niet aangeven en dat is weleens lastig. Ik had een keer doorgegeven dat ik weg moest en toen kwamen ze niet eerder. Het was van het bureau niet doorgegeven aan de medewerker. Toen heb ik mezelf maar gedoucht, maar dat is dan wel vervelend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HOZO Zorg Thuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.