Huis ter Leede, Zorg aan huis

Thuiszorg

Eiland 1 4143 EN Leerdam
Deze locatie is onderdeel van Huis ter Leede

Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 30 januari 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Als de verzorgenden een keer wat later komen, dan zeggen ze dat. Als wij een keer willen dat ze op een andere tijd komen, dan kunnen we dat ook regelen. De communicatie vind ik prima. De omgang is heel goed en ze laten alles netjes achter. Als mijn man vragen heeft, dan luisteren ze en als ze het zelf niet weten, dan geven ze aan dat we de huisarts even moeten waarschuwen. Mijn man had een keer een plek op zijn lichaam en dat zagen ze gelijk. Ze maakte daar ook meteen een notitie van. Als hij moe is, dan nemen ze ook echt de tijd voor hem. We krijgen een vaste groep verzorgenden. We kennen ze allemaal. Het maakt mijn man niet uit wie er langskomt. Wij zijn gewoon tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.