Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 10 januari 2017 interview

De deskundigheid loopt terug naar mijn idee, omdat er te weinig vast personeel is. Ik heb het idee dat het een stuk minder is dan een paar jaar geleden. Er zijn meer stagiaires en oproepkrachten die minder ervaring hebben. Voor mij maakt het niet heel veel uit, want ik krijg alleen hulp bij het douchen en bij het aankleden. Ik vind het heel positief dat de medewerkers alert zijn. Vorige week was ik bijvoorbeeld niet lekker en ik wachtte met naar de dokter te gaan. Toen ik dit vertelde dwong de medewerker mij om naar de dokter te gaan. Wisselende medewerkers geven mij de zorg. Ik heb daar geen moeite mee. Ze houden de dossiers goed bij en daar wordt goed ingekeken. Dus alle informatie die ze nodig hebben zijn voorhanden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.