Huis ter Leede, Zorg aan huis

Thuiszorg

Eiland 1 4143 EN Leerdam
Deze locatie is onderdeel van Huis ter Leede

Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 30 januari 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers komen altijd netjes op tijd en de omgang met de medewerkers die bij mij komen, vind ik prima. Ik vind het altijd gezellig als ze er zijn en ik kan een prettig gesprek met ze voeren. Ik vind dat ze deskundig zijn, want als ik een vraag heb, dan hebben ze altijd een deskundig antwoord voor mij. Ik vind dat ze ook alert zijn. Ze zien het direct als er iets met mij aan de hand is. Ze zien ook opvallende plekjes op mijn huid. Daar letten ze goed op. Ik krijg de zorg van een vast groepje medewerkers en dat vind ik fijn. Zij kennen mij en ik ken hun en daardoor is het makkelijk om even te praten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.