Huis ter Leede, Zorg aan huis

Thuiszorg

Eiland 1 4143 EN Leerdam
Deze locatie is onderdeel van Huis ter Leede

Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 30 januari 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers komen netjes op tijd en in de omgang vind ik ze prima. Ze zijn vriendelijk en ze doen hun uiterste best om mij te helpen. Toen ik mij niet goed voelde, bleef de medewerker bij mij totdat mijn dochter bij mij kwam. Ik vind ze deskundig, want toen ik niet goed werd, wist de medewerker precies wat ze moest doen. In het algemeen merk ik dat ze hun werk goed kunnen uitvoeren. De zorg wordt verleend door een vast team, maar soms komt er ook iemand van een ander team. In totaal zijn er ongeveer tien verschillende mensen die bij mij over de vloer komen en daar heb ik geen moeite mee. Toen mijn vrouw nog zorg kreeg, was ik al gewend dat er veel mensen haar kwamen helpen en alle dames die bij mij komen, vind ik prima. Ik merk wel dat ze gehaast zijn en dat ze vaak weinig tijd hebben. Dat vind ik jammer, want het zou fijn zijn als er ook tijd was om een gesprekje te voeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.