Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 10 januari 2017 interview

8.5

De medewerkers zijn wisselend en de afspraken zitten wel goed. Soms zijn de medewerkers wat later, dan is er wat aan de hand. Maar dan word ik wel op de hoogte gesteld. Verder vind ik ze deskundig, maar in de zomer is dat minder, dan zijn er veel vakantiewerkers. Zo gaat bijvoorbeeld het wassen door stagiaires dan wat klungeliger, maar ik heb er niet veel over te klagen. Daarnaast is het zo dat als mijn gezondheid verandert, ik dat zelf moet aangeven, maar de medewerkers zien het zelf ook. Verder zijn ze alert en geven het aan als ik beter naar de dokter kan gaan. De medewerkers gaan heel goed met mij om. Ze beschouwen mij niet als kind, maar als ieder ander. Ook spreken ze me netjes aan en vragen hoe het gaat. Ze maken een praatje met mij, ik vind het keurig. Ik ben heel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.