Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 10 januari 2017 interview

9.5

De thuiszorg komt mij elke dag helpen met de kousen. De medewerkers gaan prima met mij om, het kan niet beter. Ze schrijven alles op in de map en de verzorging kan teruglezen hoe het met mij gaat. De deskundigheid verschilt per persoon en heeft te maken met de hoeveelheid ervaring. De leerlingen staan wel open voor feedback en luisteren als ik aangeef dat ze het beter op een andere manier kunnen aanpakken. De medewerkers zijn ook zeer alert. Als ze het gevoel hebben dat er iets niet klopt dan gaan ze het altijd controleren en dat geeft een vertrouwd en veilig gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.