Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 10 januari 2017 interview

8.3
  • Dementie

Het heeft even geduurd, maar nu gaat het perfect. In het begin waren er veel wisselingen wat betreft het aanspreekpunt. Hierdoor wist ik niet bij wie ik moest zijn, maar dat loopt nu hartstikke goed. De medewerkers zijn ontzettend lief voor mijn moeder, ze behandelen haar alsof ze haar eigen moeder is. Dat vind ik gewoon heel belangrijk. Aan de hulpvraag wordt door Huis ter Leede goed tegemoetgekomen. Ze laten mijn moeder in haar waarde en dat vind ik heel belangrijk. Er zijn veel jonge meisjes die het nog moeten leren, maar die worden goed begeleid. Nu heeft mijn moeder een vast team van zestien mensen. Dat vind ik rijkelijk veel, maar het loopt goed. Het kan haast niet anders want ze hebben zo´n grote regio. De medewerkers zijn heel alert en als er iets is, dan bellen ze mij of het goed is dat de huisarts komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.