Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 10 januari 2017 interview

9.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat de medewerkers genoeg aandacht voor mij hebben. Zij letten namelijk goed op mij. Als de medewerkers een verandering zien op mijn lichaam, dan geven zij dit keurig aan. Dan helpen de medewerkers mij goed in deze verandering en zij vragen ook of ik hierin ondersteuning moet krijgen. Verder wisselen de medewerkers vaak, maar ik vind wel dat alle medewerkers heel lief zijn. Alleen in de afspraken wil ik één per week dat de medewerkers wat vroeger in de ochtend langskomen, zodat ik aangekleed ben voor mijn andere afspraak. Dit gebeurt niet altijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.