Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 10 januari 2017 interview

5.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind ze onkundig in de prothese-behandeling. Er zijn er maar 2 die dit kunnen, maar je hebt 2 keer op een dag een ander en dat vind ik vreselijk. Het is allemaal gauw gauw, er is weinig tijd. Ze komen binnen en zijn ook zo weer weg. Ze komen redelijk op dezelfde tijd en daar sta ik ook erg op.

Reactie van/namens Thuiszorg Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam

Dank voor uw reactie. Helaas gaat niet alles naar wens en daarover zouden we graag met u verder praten. Om samen te zoeken naar een oplossing. U kunt hiervoor contact opnemen met Bea Bikker, tel. 0345-614241 of bea.bikker@huisterleede.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.