Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 10 januari 2017 interview

Mijn man is slecht ter been en daar heeft hij hulp bij nodig. Ze komen 's morgens mijn man in bad doen of wassen. Ze komen op wisselende tijden, omdat wij de laatste zijn, denk ik. Dat vinden we best. Ik houd er niet van als ze 's morgens al vroeg komen. De medewerkers zijn aardig en gaan goed met mijn man om. Ze vragen of ze nog wat kunnen doen, maar ik kan dat zelf. Ze zijn deskundig genoeg. Als ze ergens over praten, dan weten ze waar ze het over hebben. We hebben geen ervaring met het herkennen van veranderingen. Ze doen het wel heel erg goed. Er komen steeds anderen, maar ze zijn wel allemaal hartstikke aardig. Ik denk wel dat mijn man tevreden is met de zorg. Ik merk niet dat hij klaagt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.