Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 10 januari 2017 interview

8.7
  • Oogaandoeningen

Omdat de verzorgenden goed zijn voor mij. Ze zijn altijd op tijd en ze letten erop of de medicijnen goed gaan. Ze geven op tijd door als iets op is zodat ik het kan bestellen. Ze letten ook goed op de afspraken die ik heb in het ziekenhuis. Als ik eenmaal heb doorgeven welke afspraken er staan hoef ik dat niet nog een keer te zeggen. Ze zorgen er dan voor dat ik op tijd klaar ben. Ze schrijven dat ook op in het logboek. Ze komen drie keer in de week om mij te douchen. Elke dag helpen ze mij met mijn persoonlijke verzorging. Ze komen 's morgens en 's avonds mijn ogen verzorgen. Ik vind het fijn dat er altijd dezelfde verzorgenden komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.