Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 11 februari 2019 interview

7.3

Wij hadden geen vast tijdstip afgesproken over wanneer de medewerkers zouden komen. Ze hielpen mijn man met douchen en uit bed halen en weer naar bed brengen. In de ochtend kwamen ze op een prettige tijd, maar in de avond kwamen ze soms heel vroeg. Als mijn man dan al naar bed gebracht werd, dan vond hij dat een beetje lastig. De omgang met de medewerkers vond ik wisselend. De een lag ons meer dan een ander, maar in het algemeen vond ik ze wel aardig. De deskundigheid vond ik moeilijk te beoordelen, omdat de handelingen relatief simpel waren, maar wat ze moesten doen, deden ze goed. Ik vond ze alert, want ze letten bij het douchen goed op dat het veilig gebeurde. De zorg werd verleend door ongeveer zeven verschillende mensen. Wij hadden de voorkeur gegeven aan een vast iemand, omdat je dan weet wie er komt en wat je aan die persoon hebt.

Bent u of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.