Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 10 januari 2017 interview

8.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze komen altijd op een vaste tijd. Daar heb ik om gevraagd en dan komen ze ook. Ze zijn allemaal even vriendelijk. Ze hebben geen tijd voor een praatje, dat is nou eenmaal zo. Ik word altijd goed geholpen. Ik heb ze een keer gebeld en toen kwamen ze gelijk. Ze maakten een notitie en hielden mij in de gaten. Zij kwamen ook met een advies, waar de huisarts nog niet eens aan gedacht had. Het wisselt nogal van medewerkers, maar het maakt me niet uit. Het gaat bij mij ook alleen maar om de steunkousen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.