Waardering van Huis ter Leede, Zorg aan huis - Leerdam op 11 januari 2017 interview

8.8

Ze kunnen nooit stipt op tijd zijn, omdat ik niet de enige ben. Maar ze houden zich redelijk aan de tijd. Ze zijn allemaal even lief en aardig. Ze vragen altijd alles belangstellend. Als ik vragen heb over de zorg, dan krijg ik daar een goed antwoord op. Ze denken ook heel goed mee. Ze zien al snel wat hier thuis speelt. Ze merken soms dingen op, die ik zelf niet in de gaten heb. Ik zit momenteel met een ontsteking. Ze merken dit op en kijken dit na. Ze hebben het snel in de gaten, als iets niet pluis is. De medewerkers wisselen. Maar Ik wen aan de mensen. Er zijn namelijk medewerkers bij, die vaker komen. Ik heb daar niet veel moeite mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huis ter Leede, Zorg aan huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.