Waardering van Humanitas Thuiszorg - Hillegersberg, Schiebroek en Overschie - Rotterdam op 22 februari 2017 interview

7.7

De medewerkers gaan over het algemeen goed om met mijn moeder. Ik vind de meesten vriendelijk en belangstellend. Af en toe vind ik dat een medewerker niet de juiste aandacht heeft voor mijn moeder. Ze benaderen haar iets te hard. Mijn moeder is een beetje kwetsbaar en vind deze benadering niet prettig. Mijn moeder vind het niet zo prettig dat er vreemde mensen over de vloer komen. Hierdoor is ze haar gevoel van privacy een beetje kwijt. Ik vind het juist wel plezierig dat er mensen over de vloer komen. Op deze manier spreekt ze ook mensen en dat vind ik belangrijk. Ze helpen haar met het aan- en uittrekken van steunkousen. Als er iets is, kan ze altijd bellen en eventueel meer zorg krijgen. Dat gebeurt incidenteel. Ik denk dat de medewerkers wel alert zijn, maar mijn moeder belt mij snel als zij zich niet goed voelt. De zorg wordt verleend door vaste medewerkers uit een team en dat vind mijn moeder fijn, omdat ze in principe ze allemaal kent.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Humanitas Thuiszorg - Hillegersberg, Schiebroek en Overschie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.