Waardering van Humanitas Thuiszorg - Hoek van Holland - Rotterdam op 21 februari 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Elke ochtend word ik geholpen met mijn steunkousen en dat gaat goed. De medewerker komt op tijd en is zelden te laat. Mocht dat wel het geval zijn, dan krijg ik wel een excuus. Er is wel een vast team, maar toch zijn er verschillende medewerkers. Dat vind ik niet vervelend. Ik heb wel moeite met het onthouden van de namen. De medewerkers behandelen mij met aandacht. Ze vragen mij vaak hoe ik me voel en luisteren dan ook goed naar mij. Ik vind het moeilijk om deze organisatie aan te bevelen aan familie en vrienden. Ze zijn hier goed, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat is in andere plaatsen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Humanitas Thuiszorg - Hoek van Holland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.