Humanitas Thuiszorg - Hoogvliet en Spijkenisse

Thuiszorg

Achillesstraat 290 3054 RL Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Humanitas Thuiszorg

Waardering van Humanitas Thuiszorg - Hoogvliet en Spijkenisse - Rotterdam op 7 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ze kunnen niet altijd op tijd komen, want het loopt dan wel eens uit. Ze gaan allemaal leuk met mij om. Ze nemen even de tijd om een kort praatje met mij te maken. Ze spreken mij altijd keurig en netjes aan met mevrouw. Ze passen zich aan op mij. Als ik iets niet wil doen, dan hoeft het niet. Ze accepteren dit. Ze maken hier wel een aantekening van. De medewerkers weten, waar ze mee bezig zijn. Ik kan dit opmaken uit de gesprekken, die ze wel eens met elkaar hebben. Er is wel eens collega, die wat wil weten. Vervolgens bellen ze elkaar op. Ze letten heel goed op. Ik heb een paar keer een aanval gehad. Ze controleren echt, hoe het met mij is. Maar ook of er geen verandering in mijn gedrag is. Ze vragen ook, hoe het is gegaan. Ik heb wisselende medewerkers. Er komt dan een ander, dit vind ik niet gezellig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Humanitas Thuiszorg - Hoogvliet en Spijkenisse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.