Waardering van Humanitas Thuiszorg - IJsselmonde - Rotterdam op 17 februari 2017 interview

8.2

Als ik iets wil veranderen aan de manier waarop de zorg wordt verleend, dan kan daar over gepraat worden. Vaak is de verandering geen probleem. Ik word geholpen met douchen en aankleden. In het verleden ook met het druppelen van mijn ogen. De deskundigheid van de medewerkers vind ik goed. Ze weten veel over ziektes. Verder vind ik ze ook alert. Als ze bijvoorbeeld een rood plekje zien, dan vragen ze wat dat is. Een tijd lang kreeg ik vreemde hulpen. Ze wisten niks van mij en dan moest ik alles weer vertellen. Dat vond ik niet leuk. De laatste tijd komen er weer vaste medewerkers en dat vind ik prima.

Bent u of werkt u voor Humanitas Thuiszorg - IJsselmonde? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.