Waardering van Humanitas Thuiszorg - IJsselmonde - Rotterdam op 21 februari 2017 interview

9.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik zou deze zorgverlener zeker aanbevelen, ik word altijd heel goed behandeld. De medewerkers hebben altijd tijd voor mij, ik ben zeer tevreden over ze en daarom kan ik het iedereen aanraden. De medewerkers zijn voortreffelijk, ze zijn allemaal heel goed, absoluut, en allemaal even leuk. Ze zijn alert, geven bijvoorbeeld aan dat de dokter gebeld moet worden. De afspraken worden nagekomen, als bijvoorbeeld de kapper op een bepaalde tijd bij mij komt dan houden ze daar rekening mee en komen dan eerder of later. Ik word van te voren op de hoogte gesteld dat er iemand van een ander team komt. En dat vind ik prettig, dat vind ik geruststellend, dat ik weet dat er dan een vreemde voor de deur staat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Humanitas Thuiszorg - IJsselmonde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.