Waardering van HVP Zorg - Den Haag op 9 mei 2018

5.7

- Gemaakte afspraken wordt niet na gekomen. - En de tijden veranderd steeds ten opzichte van mijn medicaties. - Als je het kantoor belt dan zijn ze bezig en die belooft je terug te bellen doen ze niet. - De rooster worden niet naar mijn via mail gestuurd.- Als je iets doorgeeft begrijpen ze niet of je moet 3x herhalen.- De planners houden geen rekening met mijn dagbesteding en anders bezigheden die ik ook uitvoert.vanwege mijn slechtziendheid en andere aandoeningen ben ik afhankelijk van taxibus, persoonlijk verzorging, huishoudelijk hulp, enz. De planners vinden dat ik moet aanpassen terwijl ik zorg behoevend ben, sorry dat ik het zegt maar zo kan het niet langer.Nu ben ik klaar mee, omdat dit is geen klant vriendelijk, het gaat al jaren zo,

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HVP Zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.