Waardering van HVP Zorg - Den Haag op 23 januari 2019

6.0
  • Wondverzorging

Mijn moeder krijgt zorg van HVP, de medewerkers zijn heel erg aardig en behandelen haar met respekt en aandacht. Het aantal medewerkers dat komt verschilt zoveel dat het niet meer bij te houden is. Mijn moeder vindt dat erg vervelend. De tijdstippen dat de medewerkers komen verschillen zoveel dat het niet meer leuk is. mijn moeder kan geen afspraken meer maken om weg te gaan omdat ze tussen half 10 en half twee komen.Bovendien zit ze om half 8 's morgens al op en dan is het lang wachten, ze wordt er erg nerveus van. Ik heb dat bij de evaluatie al aangegeven, maar er wordt niets aan gedaan  en bovendien hoor je daar niets meer van.Bovendien is het bestellen van de wondzorgmiddelen een probleem, want bijna niemand doet dat terwijl dat is afgesproken. Ik moet iedere keer bellen als er weer eens iets op is. Heel vervelend, niet de afspraak.  Dus de medewerkers zijn top, maar de organisatie en planning zijn slecht.

Bent u of werkt u voor HVP Zorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.