Waardering van HVP Zorg - Den Haag op 2 januari 2019

2.5

Vanaf zondag al problemen bij het eerste bezoek. Een mevrouw zou komen voor de wond voor mijn moeder. De mevrouw zag de buren met 2 grote honden dus is weggegaan.. (mijn moeder heeft een kleine hond die we gewoon boven zetten als er wordt aangebeld)maar gebeld naar kantoor toen kwam er 2 uur later een Surinaamse mevrouw die mijn moeder netjes verzorgt heeft. Maandag een ander meisje die de drain niet los kreeg dinsdag woensdag een man die ook aardig was maar kreeg het ook niet voor elkaar.donderdag het meisje van maandag die het ook niet kon en hebben ze een tang gepakt om die drain los te maken samen met me vader..  Nou vandaag kwam de Turkse mevrouw die bang is voor honden dus de bel hup hondje naar boven me moeder doet de deur open en de mevrouw was weg. Zat al in haar auto en riep naar mijn moeder ik niet komen me vader naar buiten gegaan mevrouw het hondje is boven. . Maar mevrouw zat al aan de tel turks te praten en werd boos op me vader en me vader op haar natuurlijk.echt deze mensen zijn op leeftijd. Heb gebeld met hun kantoor en paar uur later is er een andere vrouw gekomen die gekomen. Die haar netjes behandeld heeft. Ook na een week de map gekregen.. wat ik ook raar vind is dat deze mensen geen bedrijfskleding aan hebben.Ik kijk het nog een paar dagen aan en zoek een ander bedrijf die wel dingen kunnen verwisselen.

Reactie van/namens Thuiszorg HVP Zorg - Den Haag

geplaatst op 4 april 2019

Geachte heer/mevrouw, Wij vinden het oprecht jammer om dit te lezen. Helaas hebben wij tijdens de feestdagen te kampen met tekorten aan personeel. Hierdoor gaan we een samenwerking aan met zzp’ers en/of uitzendbureaus. We zijn ons er van bewust dat dit geen excuus hoeft te zijn, maar dit was de situatie wel. Wij willen graag met u een gesprek aan hoe wij dit voor in de toekomst beter voor uw moeder kunnen doen. Wij zouden graag willen dat u contact met ons opneemt om een afspraak te maken. Nogmaals onze excuses en hopen dat het goed met u moeder gaat.

Bent u of werkt u voor HVP Zorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.