HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg

Thuiszorg

Binckhorstlaan 303 2516 BC Den Haag

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg - Den Haag op 23 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De afspraak is dat er iedere dag rond zes uur een medewerker langs komt. Mocht het later worden, dan word ik daar netjes van op de hoogte gebracht. Andersom kan dat ook, als ik een keer wat later wil, dan kan dat ook altijd. Ze komen mij helpen met mijn steunkousen uittrekken en ze smeren mijn onderbenen in. Ik ben iedere keer aangenaam verrast over de manier waarop de medewerkers met mij omgaan. Het is een gemengd gezelschap van allerlei nationaliteiten en ik kan het met iedereen goed vinden. Er zijn er een paar bij die ik echt heel aardig vind. Ze zijn deskundig en aardig in de omgang. Ze hebben ook altijd belangstelling voor de gezondheid van mijn vrouw en dat stel ik zeer op prijs. Ik vind de medewerkers allemaal erg zorgzaam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.