HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg

Thuiszorg

Binckhorstlaan 303 2516 BC Den Haag

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg - Den Haag op 23 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De afspraken worden keurig nagekomen en anders wordt er netjes gebeld. Over het algemeen gaan de meeste medewerkers op een goede manier met mijn man om. De zorg sluit mooi aan en wat de medewerkers mogen doen, dat doen ze. Ze weten precies hoe alles moet en ze zijn heel deskundig. Ik word ook weleens zomaar gebeld of alles lukt. Ze letten goed op mijn man en als ze iets niet vertrouwen, dan wordt er aan mij gevraagd of we een dokter moeten gaan bellen. Er wordt altijd wel aandacht aan gegeven. Het is een vast team en die werken goed samen. In de vakantietijd wordt het ingevuld met zzp-ers. Ik ben gewoon echt heel tevreden en dankbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.