HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg

Thuiszorg

Binckhorstlaan 303 2516 BC Den Haag

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg - Den Haag op 22 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers komen niet altijd hun afspraken na, maar daar kunnen ze niet altijd wat aan doen. Als het kan, dan komen ze bij tijds. Als ik naar het ziekenhuis moet voor controle, dan komen ze op tijd om mij te douchen. Daar houden ze dan wel rekening mee. Ik vind de medewerkers heel aardig en ze komen hier graag merk ik. Ze vragen altijd aan mij hoe het gaat. Als ze merken dat er wat aan de hand is, dan geven ze mij ook het advies om bijvoorbeeld de huisarts te bellen. Ze letten goed op mij. Als het vakantie is of er zijn zieken, dan komen er vaak andere medewerkers. Soms ken ik ze al, maar soms ook niet en dat vind ik niet zo denderend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.