HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg

Thuiszorg

Binckhorstlaan 303 2516 BC Den Haag

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg - Den Haag op 23 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers zijn heel erg lief voor mij. Ik heb hier een logboek liggen en daar noteren ze alles in. Als ik een dag vroeg geholpen moet worden, omdat ik naar de dokter moet, dan geef ik dat aan. Ze houden daar dan rekening mee. Ik krijg ook weleens medewerkers in opleiding en die kijken dan met de handelingen mee. Ik vind dat prima. Ik merk dat sommige medewerkers echt veel ervaring hebben. Ze zijn ook alert en zien bijvoorbeeld dat ik heel erg moe ben, dan zeggen ze daar wat van of stellen vragen. Ik heb een alarm en als ik daar op druk, dan komen ze ook meteen kijken. Onlangs was ik helemaal niet lekker en toen er werd er meteen een andere medewerker bij gehaald. Ze hebben de arts gebeld om advies te vragen en hebben elke keer met de arts contact onderhouden. De medewerkers bleven heel rustig en stelde mij op mijn gemak. Ze doen allemaal goed hun best.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.