HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg

Thuiszorg

Binckhorstlaan 303 2516 BC Den Haag

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg - Den Haag op 23 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De omgang vind ik voortreffelijk. Het contact voelt heel persoonlijk en vertrouwd. De verzorgenden zijn betrokken, gezellig en bescheiden. Als ik over een pijntje klaag, dan hebben zij daar alle aandacht voor. Ze letten heel goed op mijn gezondheid en ze vragen altijd hoe het met mij gaat. Een van de dames heeft kort geleden voor mij contact opgenomen met de huisarts. Dat deed ze helemaal uit eigen beweging en dat vond ik schitterend. Ik heb geen klachten over het wisselen van de medewerkers. Ik kan op het rooster zien wie er komt. Als het niet helemaal volgens het rooster gaat, dan kan ik het centrale kantoor bellen. Zij vragen het aan de betrokken hulpverlener en ik krijg dan antwoord.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.