HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg

Thuiszorg

Binckhorstlaan 303 2516 BC Den Haag

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg - Den Haag op 22 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De vaste medewerkers komen meestal op tijd, maar komen er flexwerkers, die zijn vaak te laat. Ik vind het niet erg, als ze maar komen. De medewerkers zijn altijd vriendelijk, maken een praatje en vragen altijd of ze nog iets voor mij kunnen doen. Ik merk verschil in de deskundigheid. De ene medewerker trekt mijn kousen in één keer goed aan en bij de ander gaat het minder soepel. In het weekend krijg ik vaak dezelfde medewerker, maar door de weeks rouleert dat. Ik vind de medewerkers allemaal even leuk en doordat er verschillende medewerkers komen, maak je ook weer verschillende praatjes. Ik vind dat gezellig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Wijkverpleging en Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.